lördag 22 november 2008

Min gröna cykel!


Gissa om jag är glad! Hittade den utanför en av pizzeriorna i Arbrå. Kände igen den när jag åkte förbi med bilen ikväll på grund av stigbygelreflexen på styret! Har städat lite idag så nu har jag hittat nyckeln också. Kan man ju låsa den kanske, när den står på stationen hela dan.


T och jag på hov och hundpromenad efter dagens paddocksejour. Vi körde, enligt min komihålapp på handen; N prep, SW, smell tail, Tunge, lead wr. Det sista fick jag själv fundera länge på vad det kunde vara som jag menade... Mer grejjer blev det också som inte var på listan tex vända igen utan att tappa gångarten, och en del övningar utöver L2 tasksen som jag faktiskt glömt namnet på . Inget filmat i mörkret, bara övat.
Det syns på bilden att T vet vad som väntar när kameran kommer fram, lika bra att blunda.


Tulo fikar lite innan vi började greja utomhus. Kolla den nyligen vinterklippta svansen, lagom så här till "cause your horse to smell the tail for 10 seconds..."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var ju mindre genomtänkt =) Men det går bra ändå. Gyson har knappt någon svans jag trodde inte den skulle räcka till. Men det sitter inte i svansen ;-)

Blenda Elby sa...

nä det går faktiskt väldans bra ändå ;D