lördag 22 november 2008

Öronen bakåt sträck

Försov mej i morse, råkade stänga av mobilväckaren när jag använde timern till HT:n igår... Kom till jobbet nio. Sen var det full huggningen för alla med en låång lista med ändringar att ha klar till innan helgen. Kom hem till nio på kvällen med huvudvärk... Tur att en tjej i stallet lånat Tulo som skrittturs-sällskap tidigare på dan, for inte dit ikväll.
Dessutom hade nån lånat min cykel som jag ställt vid tåget, den är väl lite äventyrlig av sig, den är ursprungligen en gammal hittecykel (lagligt hittad vid samma station!) som skulle skänkas till Estland, men så fick jag den istället när jag var fattig student. Det är jag kanske inte längre, eller???

Jaja. Har en plan att filma en massa L2 tasks i helgen, fast nu känns det mer uppbyggligt med en fikatur i skogen, eller nåt annat mer kravlöst. Filmade lite hold the tounge och led med frambenet i torsdags, men saknar ett bra stativ till kameran. Gummiband mot en boxdörr är väl fiffigt men inte så praktiskt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilken dag, blev matt bara av att läsa. Alla pratar om tungan nu på sina bloggar. Själv hade jag tänkt förtränga detta med Dorado men nu går det inte. Får väl börja träna igen. Han har vassa tänder på konstiga ställen och avskyr allt som har med munnen att göra. Långsiktig plan behövs.
/Elisabeth

Blenda Elby sa...

Kan va väldigt många tänder i munnen... Tog visst igen den intensiva veckan idag, sov till 12! Få se vad det blir för hästande idag, mer fika än filma tror jag...