lördag 23 juli 2011

Äntligen ut på tur igen! Mycket skritt, red lite på måfå och hittade en ny rolig väg! På väg hem travade vi lite, och Tulo bjöd på sin häftiga fina travartrav. Måste ju vänja mej för detta är nog bara en västanfläkt jämfört med den lilla Hamsterns gångarter ;-)

Kändes mycket bättre att rida när ryggen inte var låst, ännu mindre låst än förut.
Och i den stora världen, stora problem.
 



 
Strech av ländryggen mjh en fåtölj, och ben. Kan även tryckstretcha ut piriformis genom att luta benen åt höger och vänster. Ännu bättre med ett täcke över benen och kanske lite chips och en film.

 

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Å tack! Det där ska jag pröva, du fick det nästan att se mysigt ut :)

Ulrika sa...

Jag låg ofta så när jag var liten och tittade på TV. Inte visste jag att jag stretchade : D Trodde bara att jag var knasig.

Anonym sa...

kul still Anna! å bra tips, för min rygg är ff stel efter en veckas ryggskott... not funny at all!!
ha de bra /Lotta

Erika sa...

vägarna ser så härliga ut!