tisdag 6 januari 2009

Hopp!

Introducerade den blå tunnan idag, just den hära blå tunnan iaf. Spännande för mej att hoppa över! T hoppade också, men bara om den låg mot staketet, har inte tillräckligt bra följ än lös.

Kris i kamerafrågan! Min gamla trotjänare HP har knäpp sitt sista kort. Letar en ny stöt-och-köldtålig kamera, som man nänns ta med sig i skoteroverallfickan, gärna med filmmöjligheter direkt kompatibelt med windows moveimaker. Stoppar in en av Åsas bilder istället, andra tunnor men samma häst.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jäkligt snygga tunnor måste jag säga ;-))

Blenda Elby sa...

Ja min tunna har lite svårt att leva upp till dessa ;-)

Anonym sa...

Går det bra är ni på G nu?
(Filmade nästan en hel L1 idag med break för snöstorm)

Anonym sa...

Har inte filmat nåt mera men väl övat så vi är bättre nu, slutade ju filma när jag insåg att vi iallafall inte skulle ha hunnit med under december.

Anonym sa...

Har inte filmat nåt mer sen jag insåg att vi inte skulle hinna klart i december. Men vi har övat och är bättre nu (tex HOPPAR över tunnan, inte bra leker med den ;-)
/A

Anonym sa...

:D