tisdag 6 januari 2009

Dagens nördnytt

Såg just att "THEM's" erbjudande om att få LHB gratis vid köp av Patterns, gäller hela Januari, alltså även över nästa löning :-) Hihihi :-)

Blåsigt har det varit här i natt, nu är det bara - 2C. Dessie har knöat vid mej hela natten, läskigt när det blåser tycker hon. I går släpade jag in en 200 l regntunna fylld med is in i köket, den var en gång i tiden min havretunna, nu ska den bli lekredskap iallafall över vintern. Bror och far engagerade sig i tinandet av isen, ett litet kvällsprojekt för att rädda köksgolvet om det nu skulle ha visat sig att tunnan läckte. Spänning och lek i vardagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, det verkar ju bra, fast jag är inte nördig nog för att förstå alla förkortningarna.

/Ulrika

Blenda Elby sa...

Jo, alltså nu i januari får man om man köper "patterns" även ett kurspaket som heter "Liberty and Horse Behaviour" som de brukar ta mer än rejält beltalt för. Den har jag varit intresserad av länge, men inte ansett vara möjligt i universum att köpa. Även intresserad av patterns ioförsig, men tycker som vanligt att det är aningens dyrt. Borde kanske köpa tuggummi och fästa vid Tulos öron så att de pekar glatt emot mej istället ;-) Skämt åsido så är jag så glad över att ha den här möjligheten att få ta del av så bra hästinformation.

Kolla in här : http://www.parelli.com/product.faces?productId=511