söndag 20 maj 2012

Kurs dag två - bogen loss

Bra idag med. Tulos bogar 90% lösare idag! Kom på mej att jag inte gjort rörelsen i "vi" utan bara "flyttat på hans stela bogar". Gick mycket bättre sedan, och fick till på stretch och böjning. Kräver koncentration!!
Fick påvisat av M att  även jag har stela bogar! Jätteintressant!! Märkts stor skillnad när jag medvetet slappnade av i mina bogar (alltså triceps). De känns när de är helt slappa som typ benvävnad, inte helt idealsikt eller originalmodell.

Ewa longerade mej en stund på första passet, så då fick jag känna på hur det känns när Tulo använder sin kropp bra. Väldigt bra upplevelse.

Saker att minnas: Ingen (INGEN!!!) aggression i en fas fyra!!! Ingen alls. Inte ens liiite.
Fyller förhoppningsvis på mer senare, väldigt trött nu.

                           



1 kommentar:

Eva Östman sa...

Jaaa, fyll på! :-)