onsdag 16 mars 2011

PT

Personlig Tränare eller Personlig Utvecklare har jag skaffat mig i Bobson. Allt lite för mej att klura på. Snabbverkade lite i går och det gick bra ända tills sista hoven vb, då blev vi lite sura på varandra. Kontenta: ät innan då åker till hästarna. I allafall innan Bobson =)

Men, det känns som att jag kommer verkligen att lära mej jättemycket av att ha mr B! Och hovarna såg fina ut i kvaliteten.

Tulo fick sig lite vårborstning med dushskrapan. Ganska isgata överallt i går så det fick räcka med det. Nu idag på morgonen var det -11 grader här inne i centrala Gävle.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Många gånger har jag önskat mig mindre drivkraftig och intelligent häst och hund. De är härliga för man kan komma så långt och för djävligt känns det när man inte kan erbjuda den stimulansen och tiden som de behöver för att vara härliga och i stället blir besvärliga.

Du kommer att rida bland molnen med den lille pållen när han är stor. Du är ju så duktig och han så mycket: )