lördag 26 juni 2010

Bjuder på provfilmningen

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

8 kommentarer:

Nypan sa...

Va duktiga ni är!
Måste oxå börja rida..
Snart Lichman :-S

Blenda Elby sa...

Tack! (Känner mej lite som ett snedvridet kylskåp)

Ulrika sa...

Jag är så klart djupt imponerad. Ni är bra Tulo och du!

Och jag tror, att när du tycker att ni är bra och du njuter av det fina ni kan, kommer ni att vara exellenta:)

Blenda Elby sa...

ja!!! I want to have fun =D
Im having fun =D =D

Ulrika sa...

Det kanske är en riktigt dålig idé, men på teatern, när det var uppför och inte så kul som man ville, la vi in ett vin-rep eller genomdrag av pjäsen. Berusningen och tramseriet gav nya infall, perspektiv och liv i leken.

(I det här fallet är inte rep något från Parelli-shopen utan repetition)

Jag vill ju inte uppmana till fylleri och dra någon i fördärvet.Du kanske kan låtsas att du är full en stund?

Blenda Elby sa...

Haha, har dragit ut hö i höhöckar efter ett glas vin - sen gav jag mej djurförbud efter minsta lilla alkoholkonsumtion ;-)

Men nån sorts mellanläge mellan hysterikt euforiskt glad och vardagsmissnöjd vore bra. Vardagsglad - Vardagsglädje - se ett nytt mantra!

Elisabeth sa...

Ni är jätteduktiga, ser avsänt och säkert ut. Mysigt med ett helt ridhus för sig själv :)

Elisabeth sa...

avspänt menar jag :)