tisdag 12 januari 2010

5 minuter hysteriska inkörningstips.

Har lite tråkigt och behöver lite kreativa uppgifter. Stackars Tulon. Gjorde en film och som vanligt är det inte hästen i filmen som skrivit brevet.


Sen blev det lite galoppövningar i rörhagen. Ja, vad ska man säga, jag sitter kvar iallafall. Har en oförskämt snäll häst. Men ingen färdighet utan övning. Han har det ganska bra ändå.


När jag lugnat ner mitt fokus strullade vi runt på gårn och så blev det myspys i hagen med kli och chillning.


Ser ganska glad ut ändå kanske.

7 kommentarer:

Elisabeth sa...

Haha man får genast lust att göra likadant :) Vilken bra häst du har och vältränad. Skicka den till ParelliTube, det behövs lite variation där.

Åsa Dalpraktiken sa...

en bra inkörnings film! En del ringer hit och frågar om inkörning och jag brukar inte rekommendera det direkt ;-)

Den här var bra lägg den på fejan så kan man dela den iaf

Blenda Elby sa...

Har lagt den på youtube, håller på att audioswappa bara.

Sigge sa...

Oj, vad ni tränar!
Du är inte orolig för att det blir längtråkigt när ni kör skarpt?
Jag menar, du minimerar ju möjligheterna till spontana skenturer och uppfriskande adrenalinrusher.

Blenda Elby sa...

Äh, det här var bara för kameran =)

Eva Östman sa...

Fejan? Audioswappa??

Ni är avancerade på både det ena och det andra, ni :-))

Underbar film - I like!

Blenda Elby sa...

tack!


fejan = facebook

audioswappa = byta ljudspår till youtubs royalty-fria gratismusik. (lite muzak-varning över det bara)