söndag 1 november 2009

Från helgen









Tulon hemma igen, bilder från helgen.

7 kommentarer:

Nypan sa...

Ser helt oemotståndigt ut o vilka häftiga vinklar sen.
Jag skulle oxå kunna tänka mig att rymma till Håsjö ett tag :-D

Kram på dig

Elisabeth sa...

Jag med :) Skönt att ni kom hem ordentligt och roligt att du har T hemma så att du börjar rapportera igen. Gick filmningen bra?

Blenda Elby sa...

Kollade igenom den nu i morse, aaaaningens flamsigt blev det =) och liksom lite otydligt, måste nog göra vissa grejer längre för att det ska synas att jag gör dom, som att backa i svansen tex. Men T skötte sig bra.

Ulrika sa...

Oj, vad är det som händer när man bara ser fötter?

Blenda Elby sa...

hängde runt staketet, och skrattade högt åt egen humor

Eva Östman sa...

Vilka härliga bilder - jag skrattar också åt din humor :-)

Kalasfin bild på D!

Välkommen åter i blogggänget.

Anonym sa...

Det var riktigt skönt att rymma dit ett tag =D Tack fam Brant och flocken!

Bosse och Agda