måndag 14 september 2009

Verkning och playful

Tulo verkad idag. Lekte i röris i väntan på hovis.
Sjunde checken för liberty åttor, har fått intrycket att T tycker att de är liite tråkigt, och idag höll han på och fjomsade med tunnorna och liksom bad om att få göra svårare saker. Gick tillbaka på lina och körde i galopp =) Sen i galopp i liberty, gick att galoppera en halva åt gången minsann =)

Har gjort en liten plan, som jag redan ikväll hade svårt att följa =) Det är lite trixigt att göra enkla saker utan att bli långrandig, fast jag märker ju att om jag blir mer precis i vad jag ber om i dessa "enkla" saker så blir han mer och mer playful. Så det blir nog bra ändå =D
Planen är att göra patterns online och freestyle, fast kanske typ 2 i varje savvy åt gången. Har införskaffat portablepalsticpoleplaypen-stolparna, ska bara ordna en plastremsa att ha runt så ska det bli liberty i corall minsann!

5 kommentarer:

Ulrika sa...

Oj, vilken fantastiskt fin framfart ni verkar ha, Tulo och du.

Jag ska också ge mig på portablepalsticpoleplaypen inom en ganska snar framtid harjag tänkt mig.

=)

Blenda Elby sa...

Ja, vissa dagar känns det väldans bra!

Lina sa...

Känner igen det där med planen. Slutar alltid med att man gör det man inte ska göra.. Coolt med 8 i galopp, blir lite sugen på att prova, men får streckas ett tag till på streckbänken xD

Blenda Elby sa...

Det vart ju inte en en hel åtta i galopp, utan lite sådär halvor åt varsitt håll

Lina sa...

Men snart blir det nog det ;)