lördag 5 september 2009

Ute

Upp till Tulo och lekte lite i rörhagen, kändes på lagom nivå idag, går ju att avbryta när krafterna tryter.
T har bara gått i hagen den här veckan när jag varit sjuk, var bara upp en sväng i går och tog in honom, fick mycket skeptiska vibbar från Tulo då som kanske tyckte att jag var i klenaste laget. Han blev tex rädd för en mellanvägg som stod lutad mot elevatorn, som bara stått där i typ en månad...

Idag ej så, vi lekte järnet med tunnor och bron, stick to me i alla gångarter, jätte kul att han galopperar och jag låtsasgalopperar på en lite cirkel =) Vi gjorde typ bara sånt vi redan är hyfsat bra på och ganska så kravlöst. Kanske har fått tag i fler blåtunnor också! Jag orkade inte så länge, men när jag slutat bad Tulo om lite mer så då red jag ett och ett halvt varv i padocken också. Svårt att motstå när hästen kommer i liberty till tunnan man ställt sig på =)

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Fint att vara frisk och fint med en Tulo som vill mer=)

Blenda Elby sa...

Ja då känner man sej lyckligt lottad!

Elisabeth sa...

Skönt att höra att du är "fit for fight". Tulo har säkert saknat dig men nu ska det väl bli som vanligt igen..