torsdag 23 juli 2009

L2+

Nu studerar jag Level 3!

Fick L2+ på det mesta förutom på timing där det blev L2, och expression rapport respect 2++, L3 på mounting, och friendly och squeeze L3++.


Looking great! Wonderful partnership!!! Just start
to get more particular with your patterns and your
timing of the release. Make sure your are sticking
to the pattern until your get a change. With your
indirect and direct rein positions; make sure your
are looking for the feet to pivot. :-)



Tack Åsa som filmade =)

11 kommentarer:

Ulrika sa...

Supercoolt! =)

Stora grattis.
Du är ambitös och bra.
Tulo ser stilig ut också.

Jag blir grymt inspirerad:)

Blenda Elby sa...

=D

Maria sa...

wow, superhäftigt.Jag är sååå imponerad... Hittade din blogg från Elisabeths blogg. har precis bara fått upp ögonen för parelli. Jag är mäkta imponerad av vad man kan göra.

/Maria

Sofie sa...

Tjusigt :-)

Eva Östman sa...

Mildamakter, Anna! Jag blir alldeles knottrig när jag ser din film, särskilt slutet. Ni har verkligen en fantastisk relation, du och Tulo :-)

Blenda Elby sa...

Tack =)

Maria sa...

Hejsan!
Tittade på din kanonfilm ännu en gång till. Musiken är dessutom kanon, vem är artisten?

Mvh Maria

Blenda Elby sa...

Det är Mary Ann Kennedy, http://www.maryannkennedy.com/
Är typ Parellis husband, eller så.

Kan användas royaltyfritt, och de keltiskinspirerande låtarna valdes för att jag tycker de passar till Tulos connemarasida, Åsa fixade även det. Även vädret, regn, valdes för att påminna om Irland =)

Elisabeth sa...

Superduktiga är ni och Tulo ser fantastisk ut. Allt nerlagt arbete i vinter har verkligen gett resultat. Grattis!!! Och när man ser det här tror jag ändå att du är den ålder jag trodde ;)

Blenda Elby sa...

hehe, kanske ska fira 28årsdan igen ;-)

Hedvig sa...

Häftigt! :)