onsdag 24 juni 2009

Äntligen sommar och hässtkostym

Tulo verkad igår, apropå cyberspace-komihåg ;-)

Idag en kortare tur upp till södra sidan Loberget, lite klättring alltså. Jag var aningens forcerad, måste ju hinna allt nu... Sydde sen ihop grunden till en utklädningskostym till rallyt i helgen, lite snabbt så där medans Hanna och jag "tittade" på ett program om tigrar.

Blev väldigt solbränd på jobbet idag, är det inte lite typiskt (eller är det otypiskt?) Sverige att först vara jätte grått och trist och sen sommar i 110%! Fint var det iallafall och riktig sommarkänsla, äntligen! :-)


Farsan och jag turas om med spikmattan, den är väldigt bra.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Se till att publicera en bild med rallykostymen!
-Och, lycka till i helgen!!
//sigge

Eva Östman sa...

Å, så roligt med rallyt! Manne och jag var med tillsammans med E och hennes Z för några år sedan - roligt som bara den :-))

Ser fram emot att få se kostymen - E och jag och hästarna var boxare...

Elisabeth sa...

Var är rallyt i år och när är målgången? Hoppas ni får en riktigt rolig helg :))

Anonym sa...

Rallyt är i år i Harmånger, Röstabadet. Vet inte när målgången är, mitt mål är att komma sist i mål =)
/a

Blenda Elby sa...

Alltså utklädningsmålgången är på lördag em/kväll nån gång.

www.norrhalsingehastrally.se