lördag 21 mars 2009

Thresholdkörning

Blev ju så körsinpirerad så jag stack ut med rockarden, sugbacken fram och åter. Tulo blev ganska brydd över NÅGOT i skogen, men eftersom vi hade hela dan på oss så stod vi kvar och passerade DET sakta och hyfsat LB. Bortsett från detta gick det väldigt bra, han behövde stå och fundera ett tag vid en timmerhög och verkade nöjd sen. Vi skrittade hela vägen, lite pyssel med is och bart och upptjälat på vägen. Vår! Men mer snö har lovats =)


Bilden är från mars i fjol, glömde både kameran och mobilen hemma idag, milde tid =O

4 kommentarer:

Ulrika sa...

En likadan rockard har jag haft! Det är onekligen inspirerande att se kör-bilderna och särskilt de med många ekipage samtidigt.

Det är knepigt med mobilen, i alla fall för mig, för nu är jag så van att ha den att jag blir förskräckt när jag kommer på att jag inte har den med i skogen (fast det inte är täckning på de flesta ställena). Så jag lämnar den hemm ibland för att inte utveckla ett mobilberoende:)

Blenda Elby sa...

Märkligt hur det där mobilberoendet obemärkt växte fram, kommer på mej ibland med att jag faktiskt inte måste ha den med när jag går ut med hunden....

Eva Östman sa...

Vilka fina bilder från marknaden!

Och roligt att Tulo är inkörd - har du gjort det själv?

Jag vågar knappt gå ut och natta hästarna utan mobilen - tänk om en av dom plötsligt är jättesjuk och jag måste lämna honom för att kunna ringa efter hjälp och andra mardrömsscenarior passerar genast min hönshjärna...

Blenda Elby sa...

Det var en väldigt fin dag och en massa fina ekipage!
Tulo var redan inkörd när jag köpte honom som treåring.