söndag 1 mars 2009

Mars, ja ja ja!!


Skidor på Arviks denna dag.




Tulo utforskade ett nytt ställe som blev tillgängligt idag när en hästtransport flyttats. Spännande! Kan man nosa på flickorna från ett annat håll!
Fick sällskap idag med en i stallet som var ut och tränade travhäst. Roligt, T var lite på innan vi stack iväg också! Uppvärmingstakten var lagom hastighet för T och mej. Vid heaten skrittade vi och övade att möta häst i full speed i skymmingen. Gick ju bra naturligtvis. Blev lite peppad att ställa upp i Nordanstigsrallyt till sommaren. Kanske kanske! Om man får rida med boots så =)

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Man fick rida med vad man ville i Nordanstigsrallyt när jag var med i alla fall :) De blev lite fundersamma när jag skulle starta i grimma och sa att jag skulle hämta tränset men när jag inte hade något så fick jag jag starta. Skulle tro att fler rider så idag, det var några år sedan. Zapatera var ju ett gott föredöme den gången :)
Bästa att kolla i alla fall , kan ju vara andra regler. Tror annars att du skulle tycka att det var jätteroligt att vara med där och Tulo också.

Anonym sa...

Tänker ringa och höra med hur det är i år. Red du med skor eller barfota?
/anna