söndag 22 februari 2009

Filmade OL L2

Fast det blev liksom inte så bra, tema tuggummi och ganska dåligt. Men det känns bättre att filma så här, i ett svep och ganska kort jämfört med som det var innan. Gäller att få till rätta knycken bara med själva det som ska filmas också... Allt kändes så där djupsnösegt idag. Men iaf så känns det överkomligt, ska filma mer nästa helg. Känns som mitt fokus är mest på "vad var det nu vi skulle göra???" Vi hade inte alls samma ferta som i går.


Testade att flappa med paraply också idag, det gick utan problem. Man kanske kan ha hö där tycktes T mena. Vi grejade lite mer sen efter efter att jag slutat filma. Nästa vecka ska jag nog grejja mer innan vi filmar, kanske...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kul ser bra ut ;-) tom något L4 stunt tror jag. Men du som har ridhus slipper ju snön om du går in?
Ser ut som om han frågar på tunnorna ibland - måste vara något hon vill med de här =) När du ökar upp farten också verkar han bli lite mera motiverad men jag vet hur lätt det är med snö och snören.

Ta och skicka in snart nu!

Lina sa...

Härligt! =) gillar musiken

Anonym sa...

Synd att det inte går att ha musiken på youtube.

Tulo är mycket fascinerad av tunnor, han vill gärna kliva, trampa, gå sidvärts över eller knuffa dem. Det har vi också övat mycket under åren. Nyttan av att springa runt dem, eller hoppa över dem har jag svårt att förmedla till honom. Till den grad att jag nästan blir lite frustrerad.

/a

Anonym sa...

Jag har haft stora problem med musiken. Nu har jag köpt in "parelli musik" som är godkänd.

Blenda Elby sa...

Jag får väl skriva nån egen musik och spela in ;)

Anonym sa...

Ja det skulle vara cool. Fabian är lite av en låtskrivare och vill egärna pröva men jag är mer för "quick fix" men vi ska nog ta och damma av anbudet i påsk ;-)


Måste du åka till ridhuset är det så långt? Trodde det låg typ max en km

Anonym sa...

Det skulle nog bli nåt subtilt flöjt tutande om jag skulle spela in. Har försökt leta gratis royalty-ree musik på nätet, ska klla lite mer.

Till ridhuset är det typ 5-6 km bilvägen, lite närmre genom skogen ridvägen, men desto jobbigare nu med skidspår och nästan genomfrysta bäckar och sånt där. Kännslite onödigt när underlaget är tillräckligt bra hemma vid stallet. Men så här nära haf T och jag aldrig haft förut, har ju tom ridhuskort =
/a